"Being deeply loved by someone gives you strength, while loving someone deeply gives you courage."


marți, 14 iunie 2011

A venit si randul nostru...

Hmmm.....stau si ma gandesc ca acum cateva luni nu-mi pasa ca ma voi desparti de colegii mei-ba din contra chia asteptam momentul. Astazi insa nu mai gandesc asa - decand am auzit ultimul clopotel nu mai am aceeasi parere.
Dupa ce tricourile s-au umplut de semnaturi de la toti din scoala la umtimul clopotel toti ne-am gandit la cei 8 ani petrecuti in acea scoala,la toti colegii,la toate bataile cu cornuri,la toate pedepsele,la toate momentele bune si rele petrecute impreuna.

Inceputul sfarsitului
Rezumat intr-o melodie
Idei si sentimente pentru voi
Puse pe hartie
Nu vom uita momentele
Petrecute impreuna
Va vom tine minte iar soarele n-o sa apuna.

Curand  rand pe rand cu totii o sa ne lum zboru
Ca a venit clipa in care schimbam decoru
O sa-mi fie dor de mare majoritate
Mai ales de cei tratati cu apelativu "frate"

Impreuna in afta altor scoli ne-am putut impune
Impreuna am glumit cu Nico depre dimensiune
Impreuna am corectat orice imperfectiune
Si impreuna am depasit zile rele si zile bune
Si pe bune
Cine n-ar vrea sa fie aici
Nu note mici nu pierd niciun prifesor nelinistiti

Nu poti sa uiti ce zic aici
Nu poti sa uiti de
Cornurile ce zburau prin clasa
Nu poti sa uiti de tabla noastra sau cum faceam creta albastra
Nu le poti uita pe toate
Nu poti sa le stergi usor ca pe niste date

Si n-o sa auzi de la vreunu dintre noi "Frate pe asta il lasam in spate"
Pe bancile astea am rupt niste coate
Am gravat ganduri si date
Zi si poate noapte

8 ani ina ceeasi scoala frumosi ani de generala
O stare nasoala acum ca toti plecam inafara
Aici am fost iertati atunci cand am exagerat
Si tot aici am realizat cat de mult ne-am schimbat

Ai mei plus diriga egal trei parinti
Profesori ce ne-au acceptat chair si zapaciti
Sali de clase pe care le vom tine minte
Usi si geamuri sparte inca neplatite

Acum ca ne despartim avem un mare regret
Plecam uitandu-ne in urma cu mandrie-n suflet   <3<3<3<3


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu